.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش درآمد مردم و ارتقاء سطح زندگي در سال جديد

استاندار مازندران در نخستین جمعه سال جدید با حضور در جمع مردم کیاکلا، اولین نماز جمعه سال را در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) این شهر اقامه کرد.
به گزارش  شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران و هیات همراه پیش از نماز جمعه طی نشستی با مسوولین کیاکلا و اعضای شوراهای اسلامی شهر ، بخش و دهیاران این منطقه، به بررسی مشکلات و کاستی ها پرداخته و تصمیمات لازم را برای رفع آن اتخاذ نمودند.
طاهایی همچنین طی سخنانی در نماز جمعه این شهر با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۰ از سوی رهبر معظم انقلاب ، خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش تولید و به تبع آن افزایش درآمد مردم و ارتقاء سطح زندگی در سال جدید باید در دستور کار همه مسوولان قرار گیرد و مردم نیز در راه رسیدن به این هدف نقش اساسی دارند.
وی افزود: زیرساخت های توسعه اقتصادی می بایست توسط مسوولان فراهم گردد و در کنار آن مردم باید با کوشش و تلاش بیش از پیش دولت را یاری کنند.
استاندار مازندران احداث مجتمع فرهنگی کیاکلا، تکمیل محور ارتباطی قائم شهر به کیاکلا و سایر کارهای مهم در دست اقدام برای توسعه این بخش را جزء اولویت های کاری در سال جدید اعلام کرد.
طاهایی هم چنین پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در منزل شهید صمصام طور و جانباز ۷۰ درصد ذبیح پور ضمن تبریک سال نو از خانواده آنان دلجویی کرد.
وی در ادامه با حضور در منزل مرحوم موسی رحیمی، مدیرکل فقید راه و ترابری استان در قائم شهر، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشت و از خداوند متعال برای او طلب مغفرت کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 فروردين 1390
* با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود .
شما از افزایش در آمد استان می گوئید که پالایشگاه - کشتی سازی ( صدرا) - کارخانه کمپوست - نساجی قائم شهر و .... در حال رکود است .
بفرمائید چگونه تا مسئولان کشوری غبرت بگیرند و نگویند خدای نخواسته شعار می دهند.
مصطفی اسماعیل زاده 2 فروردين 1391
جناب آقای استاندار با گذشت یک سال از حضورت در نخستین نماز جمعه کیاکلا در سال 90 گذشت ودر خصوص تامین اعتبار تکمیل چهار خط نمودن جاده کیاکلا به قائمشهر که هرهفته یک قربانی میگیرد واحداث مجتمع فرهنگی هیچ اقدامی نشد
لطفا برای یک بار دیگر شده به نماز جمعه بیا تا از شعار سال گذشته سوالهای داشته باشیم
باتشکر خادم بخش کیاکلا اسماعیل زاده شورای اسلامی بخش کیاکلا
محمود نیکجویان 24 ارديبهشت 1391
اولا ما در سال 91که سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی نامگذاری شده قرار داریم دوما جهت پیش برد اهداف استانداری درشهر کیاکلا خصوصا در ارتباط با ساخت مجتمع فرهنگی و قاعدتا هنری با تشکیل کارگروه متخصص امکان تحقق وجود دارد غیر آن هدر رفتن بودجه بیت المال است........!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.